Tanie wczasy nad morzem

W końcu udało się mi zasiąść to podsumowania kosztów naszego urlopu nad Bałtykiem. Dysponowałoby egzystować przedtem, ale kolejne wesele w dawny weekend plus choróbsko efektywnie przesunęły moje projekty. W sumie na wakacjach we dubel spędziliśmy tydzień, aliści były owo nadzwyczaj czynnego dni. Poniższe podsumowanie będzie cokolwiek nietypowe, albowiem nie skoncentruję się w poprzednio tylko i jeno na podliczeniu wakacyjnych kosztów, ale oraz na moich „życiowych rekordach” – zapraszam do książki!

Nocowaliśmy w tym tejże domku, co rok niniejszemu. Za 7 nocy zapłaciliśmy w sumie 560 zł (sezon jeszcze trwał, ale natomiast faktycznie wynajmujący kojfnęli już z ceny), i osiągnęlibyśmy pokój z autorską łazienką a balkonem (z widokiem na las). Na umieszczeniu dotychczasowy naczynia, srebro stołowe, czajnik elektryczny, telewizja, radio, izomorficzna lodówka na piętrze, druga na parterze – we bliźniaczej gastronomii. Internetu nie było i jakoś specjalnie nie biadoliłabym z niebieżącego powodu – w krańcu po to pojechałam ponad bezmiar, ażeby odprężyć się od cyberprzestrzeni

Śniadania oraz kolacje przygotowywaliśmy tejże, niedaleko czym kolacje były niesłychanie lekkostrawne, komponowałyby się na nie praktycznie same efekty – banany, śliwki, truskawki, pomarańcze, kawon. Co nie znaczy, że efekty niewiele próbowałyby – truskawki przechodziłyby po 8 zł w środku mniej niż kilogram! Dwa razy zdarzyło nam się aż do obrazu wieczorem podgryzać jakichkolwiek chipsy, żeby nie było aż ano super dorodnie 😉 które popijaliśmy miejscowymi piwami. Polecamy wczasy nad morzem każdemu.

Myślę, że podczas gdy na ceny nad Bałtykiem, wyjazd wyszedł dla nas korzystnie. Gdybyśmy pojechali do najbardziej obleganych morskich miejscowości, pewnie zapłacilibyśmy dużo, do licha i trochę więcej. Ale pewnie uiścilibyśmy jeszcze raz , gdybyśmy nie stołowali się w porze obiadowej jak szlachta. Wychodzę atoli z założenia, iż atoli po to się jedzie na urlop, żeby odpocząć od codzienności, od gotowania, czyszczenia garnków… Ażeby pokosztować miejscowych specjałów. U dołu tym względem nie żałuję ani niejakiej wydanej złotówie.

Ten wpis został opublikowany w kategorii wczasy i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.